Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Thursday 8 December 2011

Pengangur

Salam Sejahtera,

PENGANGUR,
itu pangkat aku sekarang. dah 3hari lepas exam aku duduk rumah tak buat apa. orang lain dah mula mencari kerja dan ada yang dah mula bekerja pun tapi aku? hanya duduk rumah makan tidur je kerja aku. rasanya berat badan pun dah naik.

bukan aku tak teringin nak bekerja tapi aku tak nak kerja alamanda. tapi nak kerja mana lagi kalau bukan dekat situ sebab dah alamanda tu je yang paling dekat dengan rumah aku. bukan aku memilih tapi aku tak rasa aku mampu nak kerja alamanda sebab orang cakap kerja alamanda memenatkan. balik pulak sampai malam. aku laa orang yang tak berani jalan malam-malam lagi-lagi kalau tak ada teman. memang tak berani. haih. entah laa. ayah aku cadangkan aku masuk kelas belajar -----. InsyaAllah aku akan ikut cadangan ayah aku. mungkin itu yang aku rasakan terbaik. bulan1 aku akan mula masuk kelas. :)

KERJA,
aku rasa bukan masanya lagi untuk aku bekerja. aku terlalu muda dan masih banyak lagi yang aku perlu belajar. yaa. itu kebenarannya. bukan aku nak berlagak tapi aku fikir secara positif. dalam umur aku sekarang ni,rasanya bukan lagi masa untuk cari duit sebaliknya masa mencari ilmu. harap pembaca yang bekerja pada umur aku ni jangan terasa yaa. tak berniat untuk perli atau mengata sesiapa. :)

baiklah. rasanya cudah cukup banyak aku tulis ni. nanti kalau ada masa,akan ada post baru. undur diri dulu.
:)

No comments: