Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Wednesday 7 September 2011

Tanggal 7 September

Salam Sejahtera pembaca yang disayangi.
Alhamdulillah,aku memanjat kesyukuran ke hadrat ilahi mataku masih celik lagi sehingga ke hari ni. genaplah umurku 17tahun. 

tunggu sampai pukul12 nak panggilan percuma sebab nak gayut dengan ehem2. eleh,mungkin ada yang dapat agak siapa gerangannya. haha. :)

 hari yang menarik. wahh. menarik gitu.
okay,hari ni faizah datang sekolah dengan senyuman. 
yess, senyum. senyum. senyum lagi faizah . :D :D
jawab kertas soalan pun dengan senyuman. haha.
dan bila tamat waktu sekolah,datang dua tiga orang bodyguard pegang tangan,beg sekolah sebab tak nak aku lari. aku pon ikut la macam pak turun. gi surau solat zohor dan bila habis tu makan jap. haa. lepas makan,datang mamat mamat hensem ni gi baling tepung kat aku. air nya lagi. alahai. tak mampu nak marah dorang. hanya mampu jerit sekuat hati jee. gila sikit tak ada timbang rasa. adam pun kena tepung jugak. kasihan. kasihan.

tapi,tak kisah sangat pun. dorang hanya sukasuka je. maklum laa hari ni kan ulang tahun kelahiran aku. jadi,tak mengapa laa. senyum je. senyum lagi faizah. haha. :D

then nak balik rumah,ada pulak yang sudi nak hantar balik sampai depan blok. owh,trima kaseh yaa awak. buat susah je hantar lepas tu patah balik datang medan. hehe. :)

dah sampai rumah,ada orang bagi mesej suruh keluar rumah. aku pon keluar laa. datang laa adam bagi hadiah. lepas baling tepung tu,dia pergi alamanda sebab nak beli kan aku hadiah. buat susah je. trima kaseh. hadiah anda amat dihargai. :) 

Trima Kaseh banyak-banyak kepada keluarga,jiran tetangga,saudara-mara,rakan-rakan yang disayangi, junior di sekolah,semua rakan-rakan bukumuka,trima kaseh banyak-banyak mendoakan kejayaan saya. :)



okay,tibalah masa tukar lagu. nak buang lagu raya ni sebab mood raya dah habis. tukar ke lagu rancak sikit. baru la rancak otak ni nak belajar. haha. tak masuk akal. 

:D 

No comments: