Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Friday 14 October 2011

Bestfriend

Assalamualaikum,

 seorang kawan baik tak semestinya akan berkawan sampai bila-bila. tapi ada sesetengah orang akan berkawan sampai bila-bila. biasalah tuu,lumrah kehidupan. macam apa yang aku alami sekarang. kita orang dah lama berkawan tapi hanya disebabkan salah faham,dia terus marah-marah aku dan terus-terusan salahkan aku. aku cuma berniat nak bagi dia nasihat tapi dia suruh aku sedar diri dulu sebelum bagi dia nasihat. entah laa. aku pun tak tahu apa yang dia fikirkan. dan selepas malam tu,dia langsung dah tak pedulikan aku. maklum laa ada kawan baru. kawan baru dia tu pun sama cantik macam dia. pandai melawa,pandai bergaya. matured. hmmm. aku tak tahu la sampai bila nak macam ni. 

lumrah manusia,yang lama dilupakan bila dah dapat yang baru. 

No comments: