Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Monday 26 September 2011

Kak Far.

Salam Sejahtera semua.
curi masa kejap nak update sikit.
tadi tak datang sekolah sebab nak hantar kak far. adik-adik yang lain pun semua komplot tak nak pergi sekolah. kak faz pula balik petang semalam sebab nak ikut hantar kak far.

jujur aku cakap,aku sebak time peluk kak far. aku tak mampu nak cakap apa-apa. rasa pelik berjauhan dengan kak far. sebelum ni dia pergi polli,aku macam tak kisah sangat sebab aku tahu dia selalu balik rumah. tak pun kami sekeluarga selalu jenguk dia kat polli tapi kali ni dia dapat Unimas Sarawak,aku rasa dia jauh sangat. lepas ni kak far dah tak selalu balik. paling kurang pun balik setahun sekali.

Nurul Farahin Adnan,
jaga diri baik-baik yaa disana,
jaga pemakanan,
jaga kesihatan.
akak selalu laa update blog yaa. 
masuk kan gambar banyak-banyak.
nanti semua kat rumah ni tahu perkembangan akak.
eija sayang akak,kena ingat tu sampai bila-bila.
kesedihan terserlah di wajah kak far.

No comments: