Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Saturday 30 July 2011

Saturday.

Salam.
trima kaseh kerana berkunjung ke blog saya yang bosan nak mati ni. haha. okay,post kali ni nak cerita sikit pasal hari ni. mari teruskan membaca.

lepas subuh dah tak sambung tidur sebab mak cakap nak keluar pergi beli baju raya. haih. kacau rancangan betul. ustazah ada buat jamuan dan suruh datang waktu makan tengah hari. terpaksa batalkan sebab nak beli baju raya. kalau tak,tak dapat laa baju raya. okay. sampai kL pukul9.30. seawal 9pagi tu dah mula sesak. sogo ada jualan murah. gila ramai orang. parking semua penuh terpaksa lah cari parking yang kena bayar mahal. haha. shoping. shoping. dan sampai rumah pukul2 petang. haih,penat. tapi agak puas lah sebab dapat baju raya dengan shawl yang cantik. haha.

rehat. rehat.

pukul4 siap-siap then pukul4.30 baru otw ke smkpp18(1) untuk ambik netbook. pemberian netbook 1Malaysia dari Dato Tengku Adnan. punya laa ramai haa. aku ingat kan aku tak la lewat sangat tapi aku dapat nombor ke 456 dari 500. alahai,sukanya. penat menunggu. pukul7.30 baru balik. gila awal haa. haha. and now dah berada di rumah sedang mengupdate blog dengan menggunakan netbook baru ni.

perasaan pabila dapat netbook ni ~ KOSONG.
sejujur-jujurnya aku cakap,aku tak rasa seronok,gembira. tapi aku macam rasa yang netbook ni bukan aku punya. hish,susah la nak ungkap kan perasaan ni dengan kata-kata. haha.

mata ngantuk.
THE END.

No comments: