Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Friday 15 July 2011

PLKN

Assalamualaikum.
PLKN,
dengan sukanya aku cakap yang aku tak dapat PLKN. wahh. sukasuka. haha. dari awal lagi aku dah dapat agak yang aku tak dapat sebab abang aku dengan kedua orang kakak aku tak dapat pun. haa. nanti adik-adik aku ada laa yang dapat nanti. tapi kucai cakap,jangan nak seronok sangat sebab mungkin siri yang kedua dan ketiga nanti mungkin dapat. alahai. kucai nak takutkan orang je. mentang-mentang la dia dapat. wanie pun dapat. haha. tahniah.


okay,now nak wish birthday kat gadis cantik ni.

Nadia Faizeen binti Zanil Nazhar,
dia memiliki rupa paras semula jadi yang sangat cantik. orang yang sangat suka bergambar. gambar dia pula semuanya cantik-cantik. owh,jelesnya. haha. aku kenal dia sebab dia kekasih hati kawan ikhsan. pernah jumpa dan keluar bersama. sangat sporting orangnya. haha.
selamat hari lahir Nadia Faizeen,
semoga-semoga sihat selalu,
semoga-semoga dimurahkan rezeki,
semoga-semoga dipanjangkan umur,
dan semoga-semoga kita sama-sama usaha yang terbaik untuk spm akan datang.
cerialah selalu. jangan hilangkan senyuman dibibir.
anda sangat manis pabila dilihat dengan senyuman.

maaf sangat sangat tak jawab panggilan.
panggilan pukul2 tak diangkat sebab tengah belajar,
panggilan pukul11 tak diangkat sebab dah terlena.

~ikhlas dari temanmu. (:

No comments: