Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Wednesday 22 June 2011

Not in the mood

Salam Sejahtera.
hari ni seharian aku tak ada mood. 

1.sebab persembahan yang entah apa-apa. tak kisah sangat pun.

2.sebab ada orang buat taik dengan aku. aku tanya dia elok-elok tapi dia bagi jawapan yang sangat menyakitkan hati aku. aku tak tahu la apa masalah dia sebenarnya. suka sangat buat aku sakit hati. dia ingat aku ni tak ada hati ke nak layan aku sampai macam tu. bukan sekali ni je dia macam tu,dah banyak kali dah. aku diam je la. ingat kan dia gurau-gurau je tapi kalau dah banyak kali macam tu,gurau apa lagi tu. haih. menyakitkan hati je.

3.sebab ada la seorang hamba Allah yang baik sangat kritik aku. dia cakap muka aku banyak panau dan lagilagi. aku malas la nak tulis kat sini apa yang dia cakap tu. kalau yaa pun la nak kritik,boleh tak cakap dengan elok. aku ni tak kisah sangat kalau orang nak kritik aku tapi biarlah dengan cara yang elok. tapi kalau cakap dengan gaya seperti mengejek,siapa yang tak kecik hati. tahu la awak tu habis kachak,tapi ingat sikit kekacakkan awak tu datang dari siapa. tak sampai tua pun awak akan kekal macam tu. nanti berkedut juga.

4.sebab cas handphone aku rosak. sebelum ni boleh je tapi tak tahu la kenapa tadi dia mengedik gila tak nak hidup. nak mati awal sangat pun apa guna. haih. lepas tu nak on komputer untuk cas,tapi komputer pulak tak boleh nak hidup. alahai. menyakitkan hati betul la. lepas ni tak guna handphone dah la kot. cas komputer dengan komputer dah mati tak nak hidup dah.

aku benci hari ni. 
harap esok hari yang lebih baik dari hari ni.

No comments: