Selamat Datang Ke Blog Ini. kedatangan anda amat dihargai. follow la jika mahu. Trima Kaseh. (:

Monday 27 June 2011

Hari Sukan 2011

Salam Sejahtera.
cerita 26jun2011 (ahad)
hampa. tu perasaan yang ada sekarang ni. hampa sebab kawad kaki uranus jatuh ke nombor4. dari 2003 tahun sekolah dibuka,kawad kaki uranus tak pernah dapat tempat lain selain juara. dan tahun ni,terus jatuh ke nombar terakhir. orang yang lagi hampa adalah abang haikal. hmmm. semua orang kecewa tapi nak buat macam mana. tak ada rezeki. tahun ni rumah zuhrah johan kawad. dan keputusan keseluruhan adalah,
Johan : Marikh
Naib Johan : Uranus
Ketiga : Zuhrah
Keempat : Neptune
apa-apa pun semua ni dah terjadi. tak boleh nak salahkan sesiapa. semua pihak dah berusaha sebaik-baiknya tapi nasib tak menyebelahi kami sepasukan.

okay,
ni aku nak luahkan pasal seorang perempuan ni yang tak tahu la bila perangai dia nak berubah. angkuhnya bukan main lagi. dia terlalu bangga dengan kebolehannya yang kuat lari. kalau boleh semua acara lari dia nak masuk. tak nak bagi orang lain peluang. bukan tu je,bila cikgu dah pilih orang lain untuk masuk acara tu,dia bukan main lagi bangkah tak setuju kalau ada orang yang lari lambat. ikot kepala dia je. aku masuk acara lari 4x100 dengan dia dan dua orang lagi. dan bila acara dah selesai dan memperolehi kekalahan,habis-habisan dia salah kan aku. nak tahu dia kata apa? dia kata macam ni " weyh,bapak lembab kaw lari. kalau kaw speed tadi kita dah bolah dapat tempat bongok. " aku yakin,kalau dia cakap macam tu kat korang,mesti korang sakit hati kan? tipu lah kalau cakap sikit tak terasa. haih. apa punya manusia lah dia ni. sikit tak mempedulikan perasaan orang lain. fikirkan kepentingan dia je. dia cakap disebabkan aku masuk dia tak dapat medal. semua acara yang dia masuk,semua dapat hadiah kecuali 4x100. dan dia salahkan aku. tapi sebenarnya dia juga yang salah. mon cakap waktu dia mula-mula nak lari,dia hampir2 terjatuh. jadi sepatutnya salah dia bukan salah aku. aku dah habis speed tapi dia kata aku lembab pulak. bagi dia,kat dunia ni dia sorang je yang lari laju. angkuh betul. tapi tak pernah pulak pecahkan rekod sekolah. hmmm. harap-harap dia berubah la. (:

No comments: